För oss är det viktigt att du har en naturlig känsla för service och tycker om att vara tillgänglig och flexibel. Servicenivån är idag mycket hög och vi ser gärna att man blir en del i att höja denna ytterligare.
Din huvudsakliga arbetsuppgift är att reparera, felsöka och avhjälpa fel och problem som uppstått i våra hyresgästers hem eller i fastigheternas allmänna utrymmen. Men förutom att vara händig och självständigt kunna åtgärda hantverksmässiga reparationer, så behöver du också känna dig bekväm med att jobba framför en dator. Det ingår nämligen också en hel del administrativa arbetsuppgifter i rollen. Det handlar exempelvis om att sköta alla bovärdens uppdrag i vår digitala ärendehanteringsprocess, kontrollera fakturor och följa upp ekonomin för de fastigheter som du har ansvar för. I tjänsten ingår också att ibland beställa reparationer, uppdatera underhållsstatus samt hantera/dokumentera hyresgästers ärenden i våra system.
I din roll som bovärd träffar du våra hyresgäster i deras hem, men håller även kontakt via telefon och mejl. Jobbet är i mångt och mycket relationsskapande och du behöver vara ödmjuk inför andra människors olika livssituationer. Det är bra om du hittar innovativa sätt att kommunicera med våra hyresgäster i de fall som du och hyresgästen inte talar samma verbala språk.
Ditt arbetsområde är som du förstår ganska brett. Du ansvarar för allt ifrån funktionaliteten i våra hus till att få våra hyresgäster att trivas.
Läs mer och sök tjänsten här: Jobba hos oss