Kundservice
Vår kundservice finns för att du enkelt ska komma i kontakt med oss på Familjebostäder. På vår kundservice är vi måna om att du som hyresgäst alltid ska få likvärdig service och svar på dina frågor.
Hos oss kan du snabbt och enkelt göra en serviceanmälan om något krånglar i din lägenhet. Är det något du inte kan åtgärda själv eller med hjälp av oss, så bokar vi tillsammans in en tid för ett hembesök av bovärden. Du kan även göra en serviceanmälan på vår kundwebb HemmaHos när som helst på dygnet.
Är det riktigt akut är det dock bäst att ringa oss direkt!
Kontaktuppgifter och öppettider
Telefon: 031-731 67 00
E-post: familjebostader@familjebostader.se
Kundservice telefontid
Måndag-fredag 08.00-16.00
Huvudkontorets öppettider
Måndag-fredag 08.00-16.30
Dag före röd dag har vi öppet till klockan 12.00.
Postadress
Familjebostäder i Göteborg AB
Box 5151, 402 26 Göteborg
Besöksadress: Södra vägen 12
Organisationsnummer: 556114-3941
Fax: 031-731 67 01
Vill du hellre besöka oss, klicka här så hittar du adress och öppettider.
HemmaHos
Är det superbråttom?
När något mycket akut inträffar i din lägenhet efter kontorstid eller på helgen kan du kontakta jouren. Det kan till exempel vara vid ett akut vattenläckage.
Vårt journummer är: 020-81 00 11.
Om du inte är hyresgäst:
Familjebostäders lägenheter förmedlas via Boplats Göteborg. Vill du söka lägenhet eller har frågor om hur man söker lägenhet ring 031-100 250 eller besök boplats.se.